1. Simona Dernovšek Zalar v podjetju Avtohiša Zalar opravlja mesto namestnika direktorja. Za začetek nam lahko poveste nekaj več o vas in o samem začetku, kakšni so bili vaši začetki v Avtohiši Zalar?
Moja pot v Avtohiši Zalar sega v sam začetek in odprtje podjetja. Skupaj s soprogom sva leta 1998 ustanovila podjetje za servis in prodajo vozil. Imela sva močno vizijo. Vizijo zastopati eno od nemških priznanih znamk vozil. V to sva fokusirala vso svojo energijo in v letu 2000 tudi podpisala servisno in prodajno pogodbo znamke vozil Opel. Sledila so leta bliskovitega razvoja znamke Opel. V naslednjih desetih letih je Opel na področju avtomobilizma naredil ogromno, stopil v bok znamkam, ki so znane v svoji brezkompromisni natančnosti in vrhunski kvaliteti.
Z veseljem smo zastopali znamko Opel, bila sva namreč zelo vesela, da smo dobili poslanstvo in delovali v skupni gradnji znamke Opel ter blagovne znamke Avtohiša Zalar. Sledila so leta recesije in porast stroškov. V tem času smo se bolj kot prej razvijali s ponudbo rabljenih vozil. Prodajo novih vozil Opel in servis smo opravljali z vso skrbjo. Skozi vse te situacije in zanke časa sva skupaj s soprogom soustvarjala ime Avtohiša Zalar. Moje delo v podjetju je zelo raznoliko.
Področja, ki jih pokrivam povsem samostojno so: finance, marketing oziroma oglaševanje, delo nabave rabljenih vozil in urejanje uvozne dokumentacije, kadrovsko delo, urejanje vseh internih aktov, kontrola in nagrajevanje, izobraževanje zaposlenih, splošna nabava, plan investicij, oblikovanje, dizajniranje vsega kar je vidno, urejanje spletne strani in družbenih medijev Facebook in Instagram in skrb za urejeno ter zdravo okolje za vse zaposlene, ki delajo s pripadnostjo. Področij, ki jih delam občasno in kjer običajno pomagam, je veliko. Smo majhno podjetje, kjer zaposleni dihamo skupaj.
2. Večina slovenskih avtohiš, ki se ukvarja tudi s prodajo rabljenih vozil, le-te velikokrat uvaža. Kako pridete do takšnih avtomobilov, kaj so prednosti tega? Je v Sloveniji pomanjkanje rabljenih vozil zaradi visokega povpraševanja, da je potreben uvoz?
Zagotovo ne bi rekla, da je v Sloveniji pomanjkanje vozil. Se pa z uvozom uravnava cena. Sicer bi imela v Sloveniji bolj opremljena in večja vozila veliko višjo ceno. Slovenija je majhna in imamo načeloma slabše ceste, temu primerno se kupujejo nova vozila. V tujini se vozila dnevno vozijo na večje razdalje po boljših cestah, posledično so vozila bolj opremljena, udobnejša in po prodaji vitalna, ohranjena ter zato zanimiva za naše tržišče.
Naš dobavitelj rabljenih vozil je Evropska leasing hiša, ki bazira na operativnem najemu in garantira za stanje vozila. Za vozilo smo pripravljeni plačati več, vendar s tem dobimo kvaliteto. Ne kupujemo paketno, ampak se odločamo za vsak avto posamično. Samo tako lahko zagotovimo kvaliteto končnemu kupcu. Naš dobavitelj rabljenih vozil je od leta 2009 ves čas isti, kar priča o medsebojnem zaupanju. Kot tudi to, da se stranke, ki kupujejo rabljena vozila vedno vračajo v našo hišo v ponoven nakup!
3.Kaj je vaša poglavitna prednost pri nakupu rabljenega vozila pri vas? Je to morda dodatno jamstvo?
Težko je označiti eno samo stvar zaradi katere se stranke odločajo za nas. Vsekakor pa bi izpostavila oseben odnos. Poslušanje stranke in maksimalno prilagajanje željam. Na primer stranke iz Ljubljane so fascinirane nad lepo okolico oziroma pokrajino okoli nas. Nad divjimi živalmi (srnami, zajci, medvedi), ki jih včasih opazujejo kar iz našega salona vozil. Tukaj smo zagotovo edinstveni in upam, da bo še dolgo tako. Stranke zelo spoštujejo tudi strokovnost in to, da si vedno vzamemo čas, da stranki na laičen način razložimo zakaj je prišlo do težave ter kako bomo težavo odpravili. Mogoče ni ravno v skladu z ekonomijo poslovanja, vsekakor pa vedno pazimo na nizek strošek popravil, posledično zadovoljstvo stranke in na splošno delamo na dolgi rok.
Na voljo imamo nadomestna vozila. Nekateri se jih redno poslužujejo in v radiu 50 kilometrov od naše lokacije nudimo storitev »Door to Door«, kar pomeni, da pridemo sprejet vozilo na servis kar na vaš dom, na delo in ga ob dogovorjenem terminu tudi vrnemo.
V primeru, da stranka želi nakup vozila je prav tako možen nakup po sistemu »Door to Door«. Komercialist se k stranki pripelje s testnim vozilom. Skupaj testno vozilo preizkusita in nato celoten nakup uredita preko elektronske pošte. Stranka pride samo še na prevzem vozila, da spozna še ostalo osebje in da ji predstavimo naš sistem dela po prodaji vozila. Imeli smo tudi nekaj primerov, ko smo stranki na dom dostavili novo vozilo. Smo odprti za predloge, vse je stvar dogovora. Skratka smo posebni na dober način in še naprej se bomo trudili v to smer.
4. Kako so se v zadnjih desetih letih spremenile zahteve kupcev pri nakupu rabljenih vozil? Kaj je dandanes pri nakupu rabljenega avtomobila za kupca najbolj pomembno?
Kot vse, se jasno spreminjajo tudi zahteve kupca. Ljudje posegajo po vedno boljših tehnologijah. Se ne »bojijo« naprednih delovanj, sistemov, ki nam vsem vožnjo zelo olajšajo. Prisotna je tudi večja želja po udobju in sedenju višje.
Seveda pa se ljudje že odločajo za nas včasih še ne tako prepričljive alternativne pogone, hibride in električna vozila. Slednja so se v zadnjem času zelo izpopolnila. Polnjenje je možno tudi v gospodinjstvu. Na trgu obstajajo pametne polnilnice, ki omogočajo ob popoldanskem priklopu vozila to, da se preostala elektrika v vozilu uporabi za splošno uporabo, gospodinjske aparate, med tem ko sredi noči vozilo prične s polnjenjem. S tem se skrbi za dobro stanje baterij in na odličen doseg vozila.
Mislim, da se bo v bližnji prihodnosti trg vozil zelo spremenil. Vsi bomo morali biti bolj ozaveščeni za skrb za svoje okolje in za zrak, ki ga bodo dihali naši otroci. To je neizogibno. Prej se bomo zavedali, manj škode bomo povzročili.
NE SPREGLEJTE AKTUALNIH PRISPEVKOV!
5. Zadnje čase se govori, da boste Avtohišo Zalar, kot jo poznamo, popolnoma prestrukturirali. Lahko bralcem namignete, kakšne spremembe se nam obetajo?
Prestrukturirali je premočna beseda, saj se sistem dela ne bo bistveno spremenil. Vsekakor se trenutno v Avtohiši Zalar dogajajo spremembe. S sredino marca postane Avtohiša Zalar uradni, pooblaščeni prodajalec in serviser za vozila Hyundai. Opel salon novih vozil preneha z obratovanjem. Seveda ostane prodaja rabljenih vozil Opel, ki bo temeljila bolj ali manj na malo rabljenih in rabljenih ter servis le teh.
Servisna delavnica bo namenjena servisiranju obeh znamk Hyundai in Opel. Po 20 letih dela na vozilih Opel ostajamo servisni specialisti na področju servisa Opel. Ne smemo zanemariti dejstva, da še naprej ostajamo serviserji za ostala osebna vozila, za avtodome in za lahka dostavna vozila vseh znamk.
Nespremenjeno je tudi to, da ostajamo pooblaščeni servis, cenilno mesto in opravljamo sklepanje avtomobilskih zavarovanj za priznane slovenske zavarovalnice. Trenutno smo v fazi prenove salona vozil in asfaltiranja parkirnega prostora za rabljena vozila in parkirnega prostora za zaposlene.
Kmalu bomo zasijali tudi v novi zunanji podobi in seveda prenovljeni spletni strani. K nam so dobrodošle vse naše dolgoletne stranke, kot tudi novi lastniki vozil Hyundai in seveda vsi, ki jih zanima nakup vozil znamke Hyundai ter naših rabljenih vozil. Znamko Hyundai moram označiti kot eno najhitreje rastočih znamk. Znamko, ki z vsako novo generacijo vozil naredi kvantni skok. Z zadnjo generacijo vozil je stopila ob bok evropskim znamkam vozil. Z vozili na električni pogon prednjači na svetovni ravni. Zdaj ste najverjetneje že povezali. Tako kot želi napredovati Avtohiša Zalar, tako se odvija razvoj in napredek v Hyundai znamki. Zato smo v obojestransko veselje in željo po skupnem delu sklenili poslovno pot peljati skupaj ter prispevati k uspešnosti znamke vozil Hyundai na našem področju. Vedno ste dobrodošli v naši hiši!