Hyundai i30 N

Hyundai i30 N Avtohiša Zalar
I30 N je zasnovan po izkušnjah pri dirkaški izvedenki i30 N TCR, zmagovalec FIA WORLD TOURING CUP. Že ko je na ceste zapeljal prvi i30 N je pričel osvajati lovorike.

Da bi že tako odličen avtomobil povzdignili še na višjo raven, so inženirji upoštevali izkušnje iz dirkaške izvedenke i30N TCR in povratne informacije najbolj navdušenih lastnikov modela.

Tako je nastala druga generacija cestnega dirkalnika, ki je bogatejša za 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (N-DCT) in obvolanskima ročicama za prestavljanje, s še več moči in navora v paketu Performance, kovana platišča iz lahke litine, izboljšano aerodinamiko,…

2.0 – litrski agregat sedaj razvije 206 kW (280 KM) in je bistveno zmogljivejši pri nizkih obratih, tako nudi več odzivnosti in še bliskovitejše pospeške. Krivulja navora po novem preneha naraščati šele pri 392 Nm, števec pa se zaustavi pri najvišji hitrosti 250 km/h.

Zunanjost i30 N ima športne elemente, ki so nastali v vetrovniku v Hyundaijevem športnem oddelku v Namyangu.

Kaskadna maska omogoča dovolj zraka za hlajenje motorja in intercoolerja. Spliter na prednjem odbijaču razdeli zračni tok ustvarja podtlak pod vozilom ki sesa topel zrak stran od motorja. Stranske odprtine v odbijaču preprečujejo vrtinčenje zraka okoli koles in z sesanjem toplega zraka stran od koles prav tako hladijo zavore. Pragovi so oblikovani, da preprečujejo dotok zraka pod vozilo pri visokih hitrostih. Zadnje krilo, difuzor v zadnjem odbijaču in spojler (canard) poskrbijo, da se zračni tokovi združijo, se ne vrtinčijo za vozilom in ustvarjajo dodaten pritisk na zadnjo os. Platišča pri opremi Performance so kovana in kar 14 kg lažja od običajnih. Pnevmatike so razvite posebej za Hyundaijeve modele N z kratico HN (PIRELLI P-Zero).

I30 N odlikujejo 360 mm zavorni diski s 4 batnimi čeljustmi v rdeči barvi z oznako N in zadaj s 314 mm zavorni diski. Dvojna izpušna cev poskrbi za pravi dirkaški zvok.

Oblikovalci notranjosti i30 N so se osredotočili na povezovanje med voznikom in vozilom na vseh stičnih točkah

Edinstvena N instrumentna plošča z modro osvetlitvijo ima na vrhu indikator prestavljanja, aktivna LED rdeča cona se spreminja glede na temperaturo motornega olja. Športni volan oblečen v perforirano usnje s šivi v Performance Blue barvi z obvolanskimi prestavnimi ročicami (N-DTC) z gumbom N in gumbom za izbiro petih načinov vožnje, ter gumb NGS (N-DTC)… Performance Driving Data sistem za lažje spremljanje podatkov o vožnji se ponaša z nadgrajenim uporabniškim vmesnikom in tako omogoča še učinkovitejše piljenje vaših vozniških spretnosti.

Custom način omogoča personalizirane nastavitve vozila. Na AVN zaslonu je možno nastaviti stopnjo vsakega parametra posebej : Parametre delovanja motorja, Electronic Stabilitiy Control (ESC), Zvok izpušnega sistema, Vzmetenje, Elektronske zapore diferenciala in Rev matching.

Športni sedeži so edinstveni s šivi v Performance Blue barvi z poudarjenimi stranskimi blazinami za popolno bočno oporo z nastavljivo dolžino sedala in integriranimi vzglavniki. Črna stropna obloga, počivalo za nogo in kovinske stopalke, ki omogočajo zaviranje tudi z levo nogo in način zaviranja prsti-peta.

Motor pri opremi Performance ima 206 kW (280 KM) odlikuje ga sploščena krivulja moči (Flat power), izboljšane zmogljivosti v zgornjem območju vrtljajev in več prožnosti pri vsakodnevnih vožnjah.
Motor i30 N doseže maksimalni navor 392 Nm med 2.100 in 4.700 vrtljaji na minuto, maksimalno moč pa med 5.500 in 6.000 vrtljaji na minuto.

N-DCT visokozmogljiv 8-stopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko je na voljo pri opremi Performance, združuje najboljše iz obeh svetov, izjemen občutek ročnega in udobje avtomatskega menjalnika. Zato omogoča tudi ročno pretikanje in sicer s pomočjo prestavne ročice ali obvolanskih ročic, ki omogočajo še pristnejši dirkaški občutek.

N-DCT menjalnik ponuja tri funkcije, ki poskrbijo še za višjo raven užitka: N – Power Shift (NPS) ob prestavljanju navzgor in pospeševanju z več kot 90% plina zagotovi občutek potiska. Pri prestavljanju uporabnik dobi podoben občutek kot pri ročnem menjalniku.

N – Grin Shift (NGS), po pritisku NGS gumba na volanskem obroču sledi 20 sekundni prikaz največje moči motorja in menjalnika. Prilagojeno je, da izkoristi ves potencial vozila. Pri dirkanju za doseganje najboljšega časa kroga, ob prehitevanju ali ob vključevanju na avtocestah – to privabi nasmeh na obraz. Začasno spremeni logiko prestavljanja, prestavi v najnižjo možno prestavo in jo obdrži kolikor dolgo je mogoče, glede na vrtljaje motorja, da zagotovi kar se da dober efekt sunkovitih pospeškov. Deluje največ 20 sekund, med dvema intervaloma mora biti najmanj 40 sekund. V instrumentni plošči se pokaže »NGS timer«, ki odšteva sekunde delovanja, po prenehanju delovanja se vrne v prejšnji izbrani način.

N – Track Sense Shift (NTS) samodejno prepoznava pogoje za športno vožnjo (dirkališče). Samodejno izbere najprimernejšo prestavo za vožnjo po dirkališču. Voznik se lahko bolj osredotoči na krmiljenje vozila.

Visoke zmogljivosti i30N v ovinkih zagotavljajo različni pomožni sistemi.

Elektronsko nadzorovan diferencial z omejenim zdrsom (eLDS), prenaša moč na kolo z več oprijema, hkrati pa dovoljuje določeno stopnjo razlike v vrtljajih koles tudi na ravni cesti. Zdrs koles je tako omejen in podkrmiljenje vozila zmanjšano na minimum. Hitrost v ovinkih je večja, občutek boljši. Elektronski nadzor blažilnikov (ECS) omogoča nastavitev trdote glede na izbran način vožnje. Dovoljuje vozniku, da z izbiro načina vožnje ali preko osebnih nastavitev izbere trdoto podvozja. Stopnjo dušenja amortizerjev uravnavajo elektromagnetni ventili. Vozilo je zato primerno tako za vsakodnevno uporabo kot tudi za dirkališče.

Električni servo volan z asistenco na zobati letvi (R-MDPS) zagotavlja stabilnost pri visokih hitrostih in takojšen odziv pri nizkih. Ker je električni servo motor nameščen direktno na zobati letvi, ponuja tak krmilni sistem vrhunsko povratno informacijo vozniku.

Hyundai i30 N je posebno vozilo, ki je primerno tako za vsakdanjo vožnjo, kot tudi za vožnjo na dirkališču, kar so potrdili tudi znani novinarji.

Zagotovo gre za vozilo na vrhu tega segmenta vozil. I30 N je neustrašen, pometel je s konkurenco, na kar smo pri Hyundaiu zelo ponosoni.

Vabimo vas, v naš prodajni salon, kjer vam bomo skozi testno vožnjo natančneje predstavili vozilo in vam svetovali pri izbiri motorja ter opreme.

Lepo vabljeni, z veseljem vas pričakujemo.

Game Changer Award

Autocar, Združeno kraljestvo 2018

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2018

What Car Awards - Best Hot Hatch for £22,000 ~ £27,000 Category

The What Car, Združeno kraljestvo 2019

Australia’s Best Cars awards

Avstralija 2019

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2019

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2020

Good Design Awards - Automotive and Transport product

Good Design Australia, Avstralija 2020

“Tale i30 zna biti res zabaven avto in v devetih desetinah časa se zdi, da je razmerje med močjo, oprijemom in vodljivostjo tako dodelano, da dodatne moči voznik res ne pogreša…”

avto magazin 28.12.2021 (Hyundai i30 N Performance)

“A po drugi strani: njegovo podvozje je med najbolj zabavnimi v razredu.”

avto magazin 14.1.2020 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

“Skrivnost uspeha je v odličnem razumevanju želja kupcev tovrstnih avtov: i30 N je izjemno zabaven, na željo dirkaško glasen, razmeroma preprost in iskren športni avto, v katerem se voznik počuti kot dirkaški prvak,…”

AMZS 21.10.2019 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

“Po zmogljivostih in voznih lastnostih se lahko primerja z najboljšim v razredu.”

AVTOFOKUS 19.3.2020 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

Hyundai i30 N je posebno vozilo, ki je primerno tako za vsakdanjo vožnjo, kot tudi za vožnjo na dirkališču, kar so potrdili tudi znani novinarji.

Game Changer Award

Autocar, Združeno kraljestvo 2018

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2018

What Car Awards - Best Hot Hatch for £22,000 ~ £27,000 Category

The What Car, Združeno kraljestvo 2019

Australia’s Best Cars awards

Avstralija 2019

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2019

Auto Bild Sports Cars Award

Nemčija 2020

Good Design Awards - Automotive and Transport product

Good Design Australia, Avstralija 2020

“Tale i30 zna biti res zabaven avto in v devetih desetinah časa se zdi, da je razmerje med močjo, oprijemom in vodljivostjo tako dodelano, da dodatne moči voznik res ne pogreša…”

avto magazin 28.12.2021 (Hyundai i30 N Performance)

“A po drugi strani: njegovo podvozje je med najbolj zabavnimi v razredu.”

avto magazin 14.1.2020 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

“Skrivnost uspeha je v odličnem razumevanju želja kupcev tovrstnih avtov: i30 N je izjemno zabaven, na željo dirkaško glasen, razmeroma preprost in iskren športni avto, v katerem se voznik počuti kot dirkaški prvak,…”

AMZS 21.10.2019 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

“Po zmogljivostih in voznih lastnostih se lahko primerja z najboljšim v razredu.”

AVTOFOKUS 19.3.2020 (Hyundai i30 N Performance Fastback)

Zagotovo gre za vozilo na vrhu tega segmenta vozil. I30 N je neustrašen, pometel je s konkurenco, na kar smo pri Hyundaiu zelo ponosoni.

Vabimo vas, v naš prodajni salon, kjer vam bomo skozi testno vožnjo natančneje predstavili vozilo in vam svetovali pri izbiri motorja ter opreme.

Lepo vabljeni, z veseljem vas pričakujemo.